Vamos a viajar!

"In a country where mañana doesn’t always mean “tomorrow,” you need to travel with a smile on your face and a skip in your step" -- goperu.about.com

Pizarro, Pinochet, Maradona és Rózsa-Flores nyomában 2012 októberétől karácsonyáig.

Majd báró Pablo Escobar és René Higuita nyomában 2013 végén - 2014 elején.

A harmadik kiadásban pedig Jorge Amado és Pelé nyomában 2015 végén.

Naptár

2015
<<  >>
jan feb már ápr
máj jún júl aug
sze okt nov dec

2015.12.20. 13:40 darvasadam

Rio a végére végre megadta magát

Kitartó olvasóink emlékezhetnek, hogy hiába töltöttünk el 4 napot Rioban utunk legelején, nem sikerült kipipálnunk a legkipipálandóbb látnivalókat: a Cukorsüveget, ami teljesen ködbe volt burkolózva, amikor ott jártunk, illetve a híres Krisztus-szobor csúcsát (Corcovado), amit…

2015.12.20. 10:27 darvasadam

Ilhéus

Visszatértünk együtt abba a városba, ahol Judit a három hónapos ösztöndíját töltötte. A reptértől helyi járattal elzötyögtünk a szálláshoz, ami méltó befejezése volt az utunknak, egy tengerparti hotel Ilhéus legszebb strandján. Ledobtuk a hátizsákot és leszaladtunk a…

Címkék: Brazília Ilhéus

2015.12.18. 22:34 darvasadam

Chapada Diamantina, hamu és gyémánt

Utolsó természetközeli utunk a Salvadortól pár száz kilométerre lévő Chapada Diamantinába (magyarul: gyémánt fennsík) vezetett. Ez a Hollandia méretű régió természeti szépségeiről nevezetes, amelyet sok kiemelkedő plató (chapada), számtalan vízesés, barlang és széles,…

Címkék: Brazília Chapada Diamantina

2015.12.16. 21:45 darvasadam

Salvador, ahol minden elkezdődött

Pantanal után Salvadorba utaztunk, ahol másfél napot terveztünk eltölteni. Salvador, Bahía állam fővárosa, ami egykor Brazília fővárosa is volt, rendkívül kétarcú város. A történelmi városrész, ami csak apró területét foglalja el a városnak, hangulatos, színes kis…